2015年5月26日星期二

2010-10-02 Bloggers' gathering

我成日都好想知道, 究竟D品牌PR係點樣搵D Bloggers 去參加佢地嘅品牌活動/ bloggers' gathering
D Bloggers 個Blog 係咪一定要有個清晰嘅主題, 多人睇, 重要日日update 先得?
我都好想參加下D品牌活動, 攞D贈品番屋企試, 咁樣年中就應該可以save番唔少$$!
其實我都勁鍾意試新野, 特別係護膚品...
每朝都會搽晒枱面lee堆野先番工!
跟據我嘅非正式計算, lee堆野至少都洗咗我五千!



等我都學下其他Bloggers推介下我用緊護膚品, 睇下有冇人邀請我去下D品牌活動先!!!

沒有留言:

發佈留言