2015年5月26日星期二

2011-07-05 我家有個面膜庫

我屋企有唔少面膜, 每款都有唔同嘅functions...
好似清潔, 美白, 保濕 etc...
不過我最近真係覺得, 我唔應該再花噤多錢係護膚品到.
所以用完上面果d之後, 就只會 refill 番我覺得最好果幾款.
個人特別喜愛shiseido, 已經用咗好多年, 會 keep住用:
1. Shiseido White Lucent Brightening Massage Cream N
2. Shiseido Revital Refining Mask
3. Shiseido The Skincare Mask Purifying Mask
4. NeoStrata Gel Plus
保濕Mask 就冇所謂...Shiseido, bioderma, clinque 都 ok.

沒有留言:

發佈留言